Zomday

/Zomday
Zomday 2017-11-02T14:59:25+00:00
0
MULTISPILLER
0%
EVENTYR
0%
HANDLING
0%
VOLD
0
ALDERSGRENSE

Ubarmhjertige zombier vil starte bølger av angrep, monstrene vil samarbeide med hverandre, kampen vil bli vanskeligere og vanskeligere, du kan bruke drop Buff til midlertidig å forbedre kampens evne, eller håndtere fiender ved hjelp av terreng.

  • Rikelig spillstrategi:
    Ubarmhjertige zombier vil starte bølger av angrep, monstrene vil samarbeide med hverandre, kampen blir vanskeligere og vanskeligere, du kan bruke drop Buff til midlertidig å forbedre kampegenskapen, eller håndtere fiender ved hjelp av terreng. Etter hver overlevende vil bosettingssystemet rangere din kampprestasjon: nøyaktighet, headshot, skade, slag, etc. Du bør gjøre god bruk av den dyrebare pustetiden mellom hver bølge for å kjøpe kraftig utstyr i butikken, samle luftdråper på slagmarken, eller samle materialene falt fra fiender. Jo høyere rangering av kamp, ​​desto mer air-drop forsyninger og erfaring verdi vil du få. Hva med forældet utstyr? Ikke vær redd, resirkuleringsmaskinen på slagmarken kan gjenvinne det foreldede våpenet. Selv når du får noen verdifulle materialer, kan du kaste utdaterte våpen og materialer inn i resirkuleringsmaskinen direkte for å opprettholde fondens drift. Hvis du er en gambler, kan du til og med prøve å bruke en spilleautomat for lykke. Å løpe ut av ammunisjon? Du kan til og med bruke våpenlager til å kjempe!
  • Ulike vanskeligheter for spill og rikelig utfordringsmodi:
    Vi har utarbeidet en rekke utfordringsmoduser: sniper modus, overlevelse modus, hånd-til-hånd kamp modus, etc.
    Spillopplevelsen i forskjellige vanskeligheter er stor forskjellig! Som en hard-core spiller, bør du ikke bare holde seg på lave vanskelighetsgrader!
  • Multi-spiller:
    Ja, hurr opp! Kjemp sammen med din lagkamerat! Du kan bli med et åpent spill når som helst! Du vil føle deg ganske annerledes under onlinemodus: Du kan lage angrepssammenstilling sammen med din lagkamerat som forsvar for innkommende monstre, hjelpe lagkameratene dine, for eksempel kjøpe kuler og våpen, og gi din lagkamerat ditt våpen. Din kampvurdering vil også påvirke hverandre. En utmerket lagkamerat vil øke din kamprating, så vær ikke himmelen, når du sitter fast på et vanskelig nivå, ring bare vennen din om å bli med på rommet for å hjelpe deg å passere det harde nivået. Vær oppmerksom på at ikke skutt lagkameraten din!
  • Tegnforbedringssystem:
    Tegn nivå — Spillere kan få XP ved å drepe zombier, plukke opp å slippe XP og bekjempe clearing. Jo høyere nivå du er, jo høyere helse- og ammunisjonsbelastningstakke du får. Selvfølgelig kan du låse opp flere varer i butikken, spesielt de kraftige produktene!
    PERK — Spillere kan lyse opp deres unike ferdighet Perk ved å oppgradere sine oppnådde ferdigheter. Ulike Perk-kombinasjoner vil ha forskjellige effekter.
    Våpen ferdighet — Hvert våpen har et selvstendig nivå, jo mer du bruker det, desto raskere våpen oppgraderer nivået. Og våpenet vil bli oppgradert med våpenets kraft, klippens størrelse og nøyaktigheten av skuddet.
    Lås opp zombie troféet — Dette er en funksjon som oppstår i neste versjon. De angitte typene zombier vil bli tammet ved å drepe angitt antall av dem, og deretter vises i “zombies hus”. Så hold deg innstilt!
  • Mange typer våpen:
    40 + pistol, 10 + kalde våpen, granat, pistol, hagle, assault rifler, sniper rifler, granatstarter, skiftenøkkel, hammer, brannøkse, og til og med din egen knyttneve! Flere mystiske spesielle våpen vil fortsette å oppdatere!
  • Omgitt av bølger av zombier:
    Spillere vil bli angrepet fra alle retninger i kamp, ​​det betyr at mange fiender vises samtidig på en skjerm. I mellomtiden blir grafikkortet og CPU utfordret under VR-modus. Vi har optimalisert beregningen og gjengivelsesbelastningen for AI spesielt, så vær ikke bekymret for maskinens konfigurasjon, og bare konsentrere deg om å nyte sjokk og trykk på zombie tidevannet!
  • Helt fysisk simulering for hitrespons:
    Med kraften til den uvirkelige motoren for det bransjeledende organiske blendingssystemet, vil treffsresponsen til noen av fiendens deler bli utviklet korrekt basert på våpenets trykk- og trykkretning, og deretter smelter FK og fysiske simuleringer perfekt. Selv kichiku-handlingen vil bli veldig realistisk …
  • Nøyaktig spatializer og lydeffekt:
    Bortsett fra UI rask lyd, monster gråter, våpen, eksplosjoner og fotspor kommer alle fra det rette stedet. Vi har brukt mye tid på å gjøre hver lyds posisjon og demping så vel som etterklang og okklusjon av forskjellige stillinger i scenen når som helst. Lydeffekter for hver pistol blir samplet av politiets faktiske stemme. Vennligst bruk ørestikkene og nyt alt dette!